Hmm .

Nu är vi i ..typ...skåne nånstans .. Tror jag .. Har sovit fram tills för en halvtimme sen .. Så har bara hunnit röka o sitta vid datan idag .. Nu ska vi åka hela dan .. Sen ikväll ska vi dricka öl me alla andra på företaget i Jkpg =) Göööött... :)

Är trööööttt .. En jävla fjant kallad Nero ringde o SKREK i högtaleren precis vid mitt öra när jag låg o sov .. Så har vaknat på helt fel sida idag ..

Funderar fram o tillbaks .. Var finns den riktiga kärleken ? Finns det ens ? Ett förhållande utan bråk m.m ?? Kollade på en film igår innan vi somnade "dagboken" .. Killen i filmen gjorde allt för den han älskade .. Sen va dom tillsammans livet ut , o dog i varandras armar när dom va gamla .. Sa till Kada att en sån kille ska jag hitta .. Som gör ALLT för mej .. Visst , de sista att dom dog i varandras armar va väl lite överdrivet kanske .. Men allt annat :) De får nog bli mitt livs-mål .. O hitta en sån kärlek .. :) Hmm ... Lättare sagt än gjort kanske ..

Nehe , nu ska jag trada vidare :) HAHA !
Pusss /I .

Kommentarer
Postat av: evelina

Den filmen är så himla bra :)

Du kmr hitta den prins du letar efter , gumman !

Me love u <3

2009-02-12 @ 11:51:15
Postat av: Isabelle .

Ja , den är jättebra :D Mjo , förhoppningsvis gör jag väl de .. Nångång .. LOVE <3

2009-02-12 @ 13:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0