Hm .

Såg nu att de en jävlar massa som är inne å läser min blogg .. Så får nog sluta skriva så "privat" som jag gör .. Folk i Vetlanda-stad kan ju vända om det mesta till negativt .. Så får nog välja mina ord hedanefter ;)

Tänk egentligen vad fort det kan vända ? Du bad mej dra åt helvete ..  Men nu Äntligen har vi pratat ut , och ja , de kanske kom nått positivit ur all skit ändå ? För trots allt älskar jag ju dej *

E hemma idag från skolan .. Sov två timmar natten mellan lördagen o söndagen , så va skittrött igår/inatt/idag .. Så vaknade nyss typ .. Behövde den sömnen .. Ner på stan o äta lunch med bror snart .. Sen ringa DEJ :) .........................

/I .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0