Hej å hå !

Nu mellan-landar jag här igeeeen ! Fy fan vilken dag igår :O Gick i skolan till 12.00 sen fika med Vix på stan :) Vidare hem o in i duschen , sen kom Kim o hämtade mej o vi for vidare till stan igeen , och sen va de dags för födelsedagskalas :) Myys , o Kims lillebror som är 2 år , är världens gosigaste . Vadå att man blir sugen på knodd eller ? :P Men inte än .. ;) Åt , o hade jättetrevligt hela tjocka släkten , sen ringde Vixi o kom o hämtade mej , vi åkte till Virserum o kollade på när pojkarna spelade innebandy-turnering :D Haha , vi va helt inne båda två , å satt å hejade o alla bara glodde ! :P Fick även ett jävligt läskigt samtal .. Har hela hösten haft en psyksjuk-man efter mej .. Som ringde igår .. Men de är ÖVER , så jag kunde somna tryggt ! :P Tack vare Kim .. Hm . Sen efter Virserum blev de hotellet i Vetlanda .. Ooo fy fan vad tråkigt de är o va där inne nykter .. Usch , va där en timme elr nått , satt å snackade me massa , sen åkte vi hem o sussade :) Händelserik Fredag . Jag som egentligen inte skulle NÅNTING ! :P Nu ska jag slänga i mej lite taco-paj .. Sen åka till Ladan o jobba . Ska servera 45 gäster från Nydala Racing .. Sen jobba ikväll/natt också :D Money money money ... :) Underbaaaaaart ! * Längtar som fan till lovet nu ! Spec Onsdag !

That was the rapport om whats happening around här .
(Om ni nu orkade läsa) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0