Fredagen den 13:e .

Nu e ja hemma hos mamma o pappa i Ekenäs .. Väntar på att Vix o Evelina ska vakna , så jag kan ringa :) Får väl vänta till 12 iaf .. Sömntutor ;) .... Känns skit o va hemma .. O värre kommer de bli när jag åker in mot Vetlanda .. BORT BORT BORT .. Ska iaf kämpa , o ha andra saker o tänka på hela tiden .. Så jag slipper tänka på dej .. :( Faaaaaaaaaaaaaan .. Trött på att man ska visa sej så jävla stark hela tiden , när man egentligen inte orkar va de .. Men men .. Mår inte bättre av o prata om de , o ja mår definitivt inte bättre av o inte prata om de .. Så vet inte vad jag ska ta mej till ..

Ska iaf dricka ikv , i Kvill .. Sen imorrn ska jag ut me pojkarna :) ............


*Jag älskar dej vännen*
*Du kom tillbaks till mej* <3
*Bilen ?????*
*Kärlek , var??*
*Älskar ju dej :(*
*Fan för allt*
*De mesta löste sej*
*LEAVE ME ALONE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0