Födelsedag .

Somnade 04.30 igår .. Va uppe vid 9 idag pigg som en lärka .. Fast nu börjar tröttheten ta ut sej .. Styrt o ställt me Kims paket idag , eftersom han fyller år .. Rätt lugnt igår i baren .. Skönt de .. Hann med massa disk m.m .. Idag blir de god mat med familjen o massa filmer :) ! Funderar på o ta bilen o bara åka .. Skulle va skönt .. Imorrn kanske .. ?? Blir borta hela veckan .. Jaja .. Lär märkas vad jag får för mej ..

Täpp t den där jävla foderluckan o kom t mej om de e nått .. Tror ni jag är
blind elr ? Jävla fittluder ..
Igår bokstavligen KOKADE jag , va så arg på jobbet , så ja började lipa ..
LEAVE ME ALONE !

Ååh , inte mer skit nu .. Orkar inte .. Hur fan lyckas jag sätta mej i skiten när
jag inte ens gör nått ? Well well .. Fokus på KVÄLLEN nu ;) o positiva tankar ..
Inte glömma vad den personen sa igår .. Fina ord :)

/I Love Yyooou .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du kul på hotellet? Såg dig där.

2009-02-08 @ 20:10:26
Postat av: Isabelle

Eh ? Vem ? Trevligt med kommentarer men de får gärna finnas namn också ..

2009-02-08 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0