Fiiiifään .

Hade så jääävla ont i magen innan jag skulle börja jobba .. Va skitnervös .. Tur att kaffe å cigg lugnar ! 45 pers , o de skulle gå undan som tuuusan ! Så mkt spring , och inget sittande .. Nu kom jag nyss hem , o ska åka tillbaks o jobba om ca en timme ! Är depp , för att DU dricker :( ... Men men ! Jobba natt nu , sen hem o sova .. O imorrn ska jag sova hela förbannade dan .. Vart så jävla uppe i varv , både igår o idag ..

Nu e moster o hennes kille här , o kollar på melodifestivalen .. Hon kom o gav mej ett par Ed-Hardy jeans innan ;) Hon vet verkligen hur hon ska göra mej glad * Skiitsnygga , o satt perfekt .. :)

Ska gå o göra dom sällskap :) !



vad händer om du försvinner?
vad händer med mig då?
med mina leenden?
med mina skratt?



* De är kaos i min hjärna .. O hjärta *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0