En bakfull Petersson .

Kvällen igår med ett ord : MINNESVÄRD ! Började med förfest hos Jessica , började spåra ur redan där .. Sprit-flaskan va tom innan 22.00 .. Begav oss till hotellet .. Träffade där Ida som jag höll ihop med hela kvällen , sen resten är ungefär en enda lång dimma .. Va kanonfulla ! Hahaha , men fyfan så skoj de va :D Är duktigt jävla bakfull idag ! Åkte med Johanna till A6 vid 12 eller nått , innan de va vi förbi Josse i stallet , o uppdaterade henne me gårdagens bravader ! Jag va fortfarande full , spydde , skulle sätta mej i fel bil OSV OSV .. Va helt jävla väck ! Men ja , man måste ju bjuda på sej själv .. :P Alla andra hade ju kul åt mej iaf ;) ! Haha ! Hittade iaf ett par skor , en lång tunika-skjorta , o ett par byxor .. Va inte sådär jättepigg på o springa i massa affärer , så är glad över de lilla jag hittade :) Plus att jag spydde två gånger .. Ikväll blir de jobb , som de ser ut nu :(

  Ha de bra , heeeej !

Kommentarer
Postat av: Sara

hörde om denna kvällen. mohahha,

Herregud vilken kväll!

och du mådde antaligen prima dagen efter xD

ja hade allt skrattat åt dej om ja hade varit med :P

2009-03-01 @ 22:28:11
URL: http://saraattergrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0