Dagens allmänna ursäkt .

Nyss hemkommen från skolan .. Helgen är i full planering , o som de ser ut nu kommer den bli väärldsbäst :) Förutom jobb på Lördag när alla andra ska till Södra Vi , o jag ska stå bakom baren .. Tur att jag älskar att :) ...... Så de får gå ! Ska inta sprit/redbull imorrn , o få en kanonfylla , så jag inte lär vilja dricka på Lördagen :) Gööööööööööööött !

Händer ikväll ? Uuh , vad jag hatar vecko-dags-kvällar , speciellt när man inte har nån
o mysa med .. :( Imorrn ska ja ner på thaa big city o införskaffa mej lite nytt ! Ska köpa ett
par baggy-jeans , sen nått party-linne på gina . Upptäckte igår att jag hade fullt stämpel-kort
så man får 150 :- rabatt , o de måste ju självklart utnyttjas :) !

Nehe , nu ska jag laga mat , sen göra klart min läxa om "Louise-fallet" !

Puss på ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0