Broken wings .



De är svårt att sätta ord på känslor .. De som gör så jävla ont är att de liv jag hade planerat går i kras .. Jag står o ser på när allt försvinner .. Jag kan inte göra ett skit för att stoppa när allt går i rasande fart ner för stupet .. Detta va definitivt inte vad jag hade räknat med , o de är nog därför jag blir så ledsen .. Att jag inte kan kontrollera allt .. Ska göra precis ALLT jag kan för o få allt bra igen .. Men tankarna snurrar , och jag är trött på detta jävla ekorre-hjul som bara går runt runt .. Jag kan bara lämna över allt till dej , o vänta o se .. Vänta på att du ska fatta ett beslut .. Orden igår gjorde ingenting bättre .. Fattar inte vad jag gett mej in på .. TVÅ ÅR ! O vi kan inte bättre än såhär ?! Nefyfan .. Får ta en vecka i taget .. Inga dagar , inga timmar .. För detta är inget som löser sej på nån dag .. Ska inte säga för mkt bara .. De kanske löser sej , o blir bättre .. Men just nu .. :(

Va å åt me tjejerna på Chili thai idag :) Mysigt o unna sej o gå ut o äta ett gäng helt spontant ! Ni är guld * Ska laga mat , o plugga .. Får se vad kvällen har att erbjuda , annars är planerna i full sjå inför helgen .. Skönt o ha lite annat o tänka på ..

Snacket går .. E så trött på all skit ..



/I Love Yyoo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0