Äntligen helg .

Bråk o tjaffs igår . Tillbaks på ruta ett ..

Slapp dag i skolan idag .. Två lektioner , sen träffade jag Tilda .. Inte setts på år känns det som :( Gick o käkade , sen mötte vi Stefan .. Sen tog jag tåget hem .. Ska fixa o dona lite här hemma , sen åka in till Tildus igen ;) ....

Tusen miljoner etthundrafemtioelva tankar som slåss i mitt huvud .. De e så jäävla mkt skit som bara vill UT . Men de går inte .. De e alldeles för mkt nu .. Mer än vad jag klarar av .. Sen allt med (+kg) också ..!! All skit har sina anledningar .. Sen har DU åkt också .. Vill bara bli älskad .. Åååh . Massa svammel .. Lovade mej själv o inte trassla in mej i massa , bara FLYTA med .. Ja , o hur gick de me de ??? .. Hej fröken SVÅR !

Nu är helaste helgen planerad iaf :) Skönt o ha massa o göra , o annat o tänka på !!
Ha en bra helg allihop *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0