19/2-2009 .

Igår blev de plugg o färgning av både mitt o lillebrors hår .. Sen massa mys senare på kvällen :) ! Lycka .. ;) Slappt idag i skolan för en gångs skull .. Redovisade , kollade på film , hade natur-lektion , sen efter skolan blev det arbetsintervju .. Lite dålig stil o intervjua flera på samma gång :/ Hm .. De störde mej nått fruktansvärt .. Men men .. Hoppas på att man får de nu bara :) Hon skulle ringa igen i början på Mars =) .. !!

Sitter här me min jävlar hemtenta .. Fattar inte ett skit ?! O den ska va inlämnad imorrn ..
*Helgen e ett stoooort frågetecken*
Vet väl lite sisådär vad jag ska göra , men inga big plans direkt ..

Nehepp , that was the update for today .. ;)
Inte hänt överdrivet mkt i mitt lilla liv ! Många tankar , i torktumlaren (Hjärnan) som vanligt ;)
Allt eller inget .. Bära eller brista .. Väntar me o yttra mej tills efter helgen ;) Har ju lite på G , fröken Petersson .

Slänger in en bild på mej o bror ! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0