Skit, bra, skit, bra.. skit..bra!

En jävla klump i magen, och en tår i ögonvrån tills du säger att allt är bra. Jag finns snart inte kvar mer. Detta är min värsta mardröm.

Ett samtal idag, och jag blev så glad! Precis vad jag behövde. En annan jävligt rolig grej nästa vecka, plus väntan på ett mejl som också kan vända allt upp och ner. (Till det positiva) Men allt detta är jävligt ytligt.. Och som jag sagt tusen ggr innan. Finns du inte i mitt liv, spelar inget annat nån roll.. Så enkelt är det..


Vaknar upp och undrar vad du gör. Jag ser dig överallt, men saknar dig ändå.
Det tar en tusendels sekund att förstå: ..Jag kan inte sluta tänka på dig, du är underbar.
Du har alltid en plats inom mig, du är underbar. Och jag tror du förstår mig väl, du rör
runt hela min värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0