PUSS.

Menade inte att jag skulle radera bloggen, utan ha kvar den, fast INTE skriva nått. Vill ha kvar min blogg, för de står saker sen långt tillbaks som jag vill ha kvar.. Men tänker alltså inte blogga mer :) Vill inte att vissa personer ska läsa, för dom ska inte ha ett piss med mitt liv o veta, o vill inte ha lösen heller.. De minskar läsare, så nej, skiter i att. Sjunker inte till eran patetiska nivå o skriver massa jävla jidder. Säg de face to face istället. Jävla slödder. De va allt för mig tack hej!

Jag vet vad jag har, och jag vet allt om mitt liv, som ingen annan vet. Det räcker för mig, och mina vänner vet ändå vad som händer dagligen i mitt liv :)


*Alla vägar i livet, har sitt pris*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0