*mitt-i-natten-tankar*

Saknar dig såklart. Inte en ensam natt går, utan att jag tänker på DIG. Tankarna snurrar som aldrig förr. Har iaf fått sms inatt, som betyder en massa, som jag kan läsa när de inte känns som bäst. "Människan förstår mycket, men ingen, inte ens gud vet vad man känner. Vad man känner nu är skitsamma, hur svårt situationen än är just nu, så löser det sig." Det kallas äkta vänskap. Vänner som förstår, och försöker, och inte lämnar en i sticket, för att man gör vissa val i livet, som andra inte tycker om osv.. Döm mig inte, när ni inte ens känner mig längre, fråga hellre då, men döm mig inte, för det är inte alltid som det verkar. Jaja, det är inte alltid lätt.. Whatever..

"Alla vägar här i livet har sitt pris, förstår du det, så vet du min vän"
De citatet kommer jag ALLTID bära med mig i livet, vad jag än gör.. Allt har sitt pris..


Lämna mig inte.
Du bär på ett lejonhjärta, och
det lämnar dig aldrig.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0