10/8 -2009.

Ja, nu har de hänt en del sen sist.. Fortfarande ingen data hemma, väntar på att jag ska få min mini-pc av pappa. Kommer inte ihåg vad jag skrev sist, eller när. Men i helgen va brudarna i Växjö iaf, va jävligt kul, men usch va fulla vi va ;) Haha. Kollade på massa artister, sprang på stan o på massa uteställen :) Åkte tillbaks till Vetlanda på natten o förfestade till 06.00.. Sov ingenting, åkte hem o sen massa farande, bla vrigstad marknad.. Sen hem o sova nårra timmar, sen kom Vixi, jag började dricka sprit, men insåg sen att de va rätt onödigt.. Kollade till lite fester sen åkte jag hem o fortsatte sova vid halv tolv.. Pratade med dig, o de gick åt helvete.. Sen blev de bra..Som vanligt..

Fattar inte va jag/vi håller på me. Sa att jag skulle göra mitt förbannade val i helgen o de gjorde jag också, men de går ju åt pipsvängen som vanligt. Sen gör jag massa skit bara för att ja har nått jävla bekräftelsebehov.. Men fy fan vad jag är lycklig när jag är med dig. Om du bara visste.. Du gör mig hel..

Dags o fara till jobbet snart, ska städa upp lite till här i din lägenhet :) Sen åka. Så skönt me bil nu :)
Ska börja skriva mer nu, så alla vet :) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0