Your'e my drug .

Då va påsk-helgen över, och idag känns det som Söndag, bara för att det är skola imorrn! Känns ändå skönt att Måndagen försvann eftersom de är jobbigaste dagen rent schemamässigt.. Idag har de inte hänt överdrivet mycket, har fixat o donat med alla flytt-grejer. Lagt i de i flyttlådor, dammat av allt m.m! De mesta av sakerna är sånt som jag fått lite då och då sen ett år tillbaks. Så allt har bara legat.. Hoppas tiden går fort till flytten nu. Är lite pirrigt, men de är ju allt som är nytt och främmande :) Är lika kul varje gång o ha nått o se fram emot!  Nu sitter jag o funderar på om jag ska färga mitt hår eller inte.. Vilka bestyr. Haha :) Längtar tills älsklingen kommer hem o myser med mej. Han är i Helsingborg, tar ju sån jädrans lång tid hem :( Ha de så bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0