VÅR :D

Slapp dag i skolan , gick på stan med Evelina , hittade ett par byxor , så ska köpa dom imorrn . Sen upp till skolan o hade två lektioner , sen åkte jag ner o solade .. Nu är jag hemma o har ätit . Om 40 minuter kommer Kim , ska ut o gå en långrunda i de underbara vädret :) Skönt o prata med dej . Du förstår mej utan o innan :) Sen måste jag ta tag i pluggandet , sen kanske färga håret . Min utväxt ser förjävligt ut . Usch ! En dag närmare helg också ! De får man ju inte glömma :)


*De finns människor o de finns människor .. Den här jävla fitt-staden asså.. När ska folk ge sej o börja sköta sitt egna ?*



Kommentarer
Postat av: Nina

ojj hoppas det inte var en pik till mig ?

2009-04-01 @ 20:06:05
Postat av: Isabelle

Nej , guu ! De va så himla bra skrivet så va tvungen o skriva samma sak , för det passade så grymt bra in så som jag känner just nu , så de va absolut inte till/om dig ! Kram *

2009-04-01 @ 22:14:55
Postat av: Nina

haha va bra , men det här är en jävla fitt stad rent ut sagt . tyvärr.. men hoppas det blir bättre med dig =) kram

2009-04-02 @ 08:56:26
Postat av: Nina

haha va bra , men det här är en jävla fitt stad rent ut sagt . tyvärr.. men hoppas det blir bättre med dig =) kram

2009-04-02 @ 08:57:05
URL: http://niniiis.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja , de är det verkligen .. Detsamma tjejen * Kram

2009-04-02 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0