Tisdag .

Dålig på att uppdatera , dåligt med tid ! Nu hittade jag en lucka :) Göteborg igår va lika bra som förväntat ! Åh , vad jag älskar den staden . Upp vid 04.45 , satt i bilen o sov , sen in på Sahlgrenska o stirrade runt , va där ca en timme , sen åkte vi ner på stan ! Stannade även på A6 på hemvägen o va hemma vid 17-tiden . Himla lyckad dag :) Kul o bara komma iväg , o se lite annat ! Veckan/helgen är redan planerad . Gäller o va ute i god tid :P Nu ska jag in till Vetlösa o fixa lite på stan med lillebror , sen skulle vi ut o äta nånstans , sen ska jag sola en snabbis också ! Ikväll ska jag titta på lägenhet !
_____________________________________________________________________

If everyone cared and nobody cried .
If everyone loved and nobody lied .
If everyone shared and swallowed their pride .
then we'd see the day when nobody died .


Kommentarer
Postat av: Hanna Ekstrand

Va blir de för lägenhet denna gång ? :)

2009-04-07 @ 11:14:21
Postat av: Isabelle .

En tvåa över Vasakiosken :)

2009-04-07 @ 11:55:10
Postat av: Ellinor

Där har jag bott en gång : ) Kanske de är samma ?

2009-04-07 @ 12:10:30
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ahlström

Gud vad kul för dig gumman!Får hålla tummarna!Vart väl grymt skönt att få komma iväg lite..Kan du ju behöva!puss

2009-04-07 @ 13:03:15
URL: http://alexsandraaaaa.blogg.se/
Postat av: Isabelle .

Ellinor: Jaså :) Har du ? Va de den på 40 kvadrat ? Isf är det samma :)

Alex: Ja , jag hoppas bara jag får den nu också ! Puh ! Ja , de va skönt :) Måste planera in en resa snart vi tjejjer :) Pösss .

2009-04-07 @ 14:25:44
Postat av: Ellinor

Ligger den längst upp ? För när jag bodde där var det längst upp till höger . Med konstig toa : )

2009-04-08 @ 09:10:36
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/
Postat av: Isabelle .

Aa , de gör den ! Fast våran är till vänster ! :) Kram

2009-04-08 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0