Söndag .

Vill bara gapa o skrika rakt ut att allt bara kan fara åt helvete . Men håller inne allt o tänker inte känna efter , för jag vet att det bara gör så förbannat ont . Äsch , jag vet vad jag har , o vem jag älskar . Jag vet att jag talar i gåtor , men min natt va verkligen hemsk .

Sitter hemma instängd , har massa gäster o orkar verkligen inte vara social .. Ska snart gå ut o sätta dit en ny brevlåda , eftersom jag slog sönder den andra inatt ! Onödigt vetande , jag vet ! Morgondagen kommer bli händelserik :) Åker till Gbg vid 05.30 (nått sånt .)  


..och här kommer du igen ,
precis när jag har börjat lägga dig bakom mig ,
tittar du mig i ögonen ,
och har mitt hjärta igen .
jag tittar in i dina ögon ,
och rätt så snart undrar jag varför jag tvivlade på dig .
allt du behöver göra är att le ditt sneda leende ,
så tappar jag allt det försvar jag hade mot dig .


Nickelback - If everyone cared .


Kommentarer
Postat av: Nina

håll inte allt inom dig för länge , det blir bara värre . Skrik ut det ist . :) jag vet själv hur det är , eller inte hur du har det just nu , men själv har man haft en helvetes vecka och det blir lite bättre när man skriker ut det :) oh lycka till nu =) hoppas det blir bättre =)

2009-04-05 @ 20:13:55
Postat av: Anonym

Snäll du är Nina Nej, usch . De är inte lätt . Man har sina dåliga dagar ibland , när allt bara känns skit . Så idag är det faktiskt lite bättre =) Kram

2009-04-06 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0