Söndag; Forever and ever .

Ditt sms fick de att pirra i hela kroppen , och även att du är så långt borta , så känns det att du finns i hela mig , och är med mig i tankarna hela tiden . Jag är så otroligt lycklig *

Ikväll är det "egen-tid" huset är tomt , och jag ska bara njuta av tysthet . Mobilen sätts på ljudlöst . Känner att jag kan behöva en sån här kväll efter ett fullspäckat påsk-lov , och en lång helg . Veckan som kommer lär också bli full ! Skriva på kontraktet , och massa plugg , o lite jobb ! :) De känns ovanligt bra . Nästan för bra . Hur sjutton de nu kan göra de ?! Jaja , kalla de vår-känslor eller vad man än vill . Lycklig är jag iaf . Vindarna vänder fortare än fortast , och jag bara flyter med ! Precis som jag lovat mig själv . Ett tag till iaf , tills tjusningen med de försvinner ;) Nu ska jag ut i de underbara vädret ! Puss .


And in the end , it's not the years in your life that count . It's the life in your years .


Kommentarer
Postat av: e

är glad för din skull gumman , att allt är bra nu ! :) <3

2009-04-13 @ 15:50:55
Postat av: Isabelle

Tack pluttan :) Imorgon ses vi ÄNTLIGEN :) PÖSSS !

2009-04-13 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0