Sömnlösa nätter..

Det är inte bra och vara själv. Jag vrider ur varenda liten tanke, och maler dom om och om igen. En käftsmäll, en rak höger, kalla det vad man vill..
Jag ger ju allt jag har, ändå räcker jag inte till? Hur många ggr ska man säga "detta var sista gången"?
___________________________________________________________________________________________

Imorrn blir det en lång dag. Projektarbetetsdag. Så skola från 08.30 till 20.30. Mindre kul, men måste göras tyvärr.. Går nog fort förhoppningsvis. Har slutat längta till Ekbacken, får se hur det blir med allt. Blääääääääää! Psycho-bitch!


Bild från i Fredags! ;) Jag, Alex & Jessi. Godnatt & puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

usch det låter inte alls bra ? =/ hoppas verkligen det löser sig . Men det verka inte handla om kim eller ? usch ja.. lycka till med lägenheten . :) kram

2009-04-28 @ 23:13:28
URL: http://niniis.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ne, de har inte varit sådär jättebra :/ Men de löser sig, som det alltid gör. Tack tjejen! Snäll du är! Massa kramar*

2009-04-29 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0