Skolan.

Eve ringde och väckte mig tio över åtta, o de tar en halvtimme o gå till skolan, så kastade mig upp ur sängen. Kutade ner till helges o mötte henne. Hann inte platta håret eller nått, o då är de illa ;) Sitter i skolan, och har egentligen lektion, men hittar inte läraren så sitter vid datorerna o har tråkigt! Om en kvart ska vi titta på när poliser tränar sina hundar :) Ska bli kul.

Igår va de håll-i-gång hela dagen. Gick i skola till halv två, sen vid två började jag jobba! Slutade vid 21;15, sen kom Kim o hämtade mig, sen åkte vi hem till Ekenäs o hämtade kläder, sen tillbaks till stan o sov i Nässja.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Athena

Typiskt att det inte blev nåt med hundarna !!

2009-04-16 @ 11:13:04
URL: http://deepinsideofathena.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja, de va jävligt tråkigt! Får längta till Kalmar fängelse nu istället :)

2009-04-16 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0