Pa-dag!

Kom precis hem. Min hjärna är helt slutkörd, plus att de varit cirkus 30 grader, vid omvårdnad, så höll på o avlida! Haha! Så himla seg dag/kväll. Drog ut till Östanå, satt där i solen i kanske 10 min, sen satte sig självklart Eve i KÅDA, o va tvungen o åka hem o byta tröja! Nanniz! :P Sen åkte vi till Vetlanda o åt pizza, efter de upp till skolan igen. Asmycket folk, o skitvarmt. Men fick iaf träffa mina älsklingar ♥ Victoria o Alexandra :) Kom precis hem o sitter här o glor, o väntar på att Elin ska ringa. Ska planera lite förfest o sånt, innan Ekbacken imorrn ;) Ville ju inte alls gå igår, men har ändrat mig lite nu. Ser inte fram emot de så mycket som jag gjorde för nårra månader sen. Men de blir säkert kul, får ju umgås med mina underbara vänner iaf.. Ska ta en långdusch, sen lägga mig o kolla på Patrik 1,5! Redan sett den en gång, men den e ju så grymt bra :) Vänta på att K ska ringa också, inte setts på typ 3 dar nu. Pga vissa saker :/ Håller på o sakna ihjäl mig :(
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0