Man glädjs av små stunder.

Kom nyss hem till Ekenäs. Har suttit i den underbara solen utanför Ritz, och fikat med Victoria :) Handlade lite med pappa på Kvantum, och har också skrivit på pappret för lägenheten :) Så nu är allt 100% klart! Känns grymt skönt. Nu är det bara inflyttningen kvar! Som är framskjutet till den 15;e maj nu. Ska få nya tapeter i köket, så de är därför det inte blir 1;a maj. Träffade också en person som jag förhoppningsvis såg för sista gången i mitt liv. Du har satt käppar i hjärtat på mig. Bäst o gå vidare utan varann. Jaja, de är en annan historia ;)

Nu ska jag packa för om två timmar kommer älsklingen, o då ska vi åka till Jkpg och va där över helgen :)
Ha en bra helg allihopa! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0