LOVE!

Åkte till Nässja igår. Mys med en sjukling :) Tittade på film med svärmor och hennes käresta! Sängen tidigt. (Försov mig idag) Haha, så jävlar dålig vana. Måste bryta den! Tur jag hade bil. Kom bara 5 min försent tack vare det! Hade bokredovisning. Sen lunch. Efter det prat om studenten m.m Och lite planering ang. klassresan!
Kom hem vid 12.30 och har suttit framför datan sen dess. (Hm, 3½ h) Inte konstigt jag ser fyrkanter nu ;)
En uppsats är helt klar, sen islam-hemtentan är halvfärdig! Yey! :)
Helgen är planerad in i minsta detalj.


Vaknade inatt (eller tidig morgon) Hade en sån jävla hemsk dröm. Vaknade och va helt blöt på kinderna.. Kommer ihåg allt, så får nog berätta för Kim och bearbeta lite. Haha. Usch, de va den värsta dröm jag haft. (Som jag kommer på just nu) Ska ta en uppsats-paus och skriva mer ikväll, nu ska jag laga mat :)

Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0