I'm not intrested in fakers .

En vanlig jävlar Tisdag. Kom inte ens upp ur sängen idag.. Dagen slutar nog bra ändå! Blev ingen skola, o låg med täcket över huvudet halva dagen. Först när mamma kom hem vid fyra orkade jag mig upp, o börja göra lite nytta. Vek o tejpade lite flytt-lådor, och lassade ner lite, sen följde jag med mamma in till stan. Va på Willys, sen solade jag, och åkte o köpte blondering, medans mamma gick på massage. Så nu sitter jag med blondering, och det är kritvitt redan nu! Snart kommer älskling och myser med mig, och det är precis vad jag behöver, ska gudarna veta! Imorrn är det skola, sen vid 14 börjar jag jobba, och jobbar till 21;15 :) Gott!

Nehe, ska gå och skölja ur de här nu, innan jag ser ut som en gammal tant i huvudet :P (Eller innan de trillar av)
Puss & kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0