Hej å hå.

Usch, ingen lust alls till att uppdatera, well well. I love my life!

Varit i Jkpg helaste helgen! Bowlat, filmkvällar, cruising, massa underbara människor! De har varit skitbra! :)
Kom hem igår, åkte hem till älsklingen o kollade på tv-bänken o soff-bordet som vi ska ha i lägenheten! Sen hem
till mig o duschade, och jag klippte honom :) Sen tacos o mys med film och kortspel.
Nu åkte han precis hem, så nu ska jag duscha o göra mig iordning, packa lite, sen åker vi till lägenheten! Ska mäta o fixa o dona lite, sen blir vi nog i Nässja inatt! O imorrn e de skola igen :(

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nässja ? Va e de? Pussis

2009-04-20 @ 13:24:41
Postat av: Anonym

Ute på landet, där Kim bor! :)

2009-04-20 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0