Äntligen helg .

Ooh vad efterlängtat :) Mellanlandar vid datan , ska snart in till stan med mamma o köpa hårfärg o sola lite snabbt . Måste hem o färga håret för min utväxt är verkligen HEMSK ! Hatar o gå sån .. Haha , läste mitt inlägg jag skrev igår . VIRR-PANNA . Glömde ju hälften ;) Körde motard till halv elva igårkväll :)

Ikväll är ett stoooort fråge-tecken . Tjejorna skulle ta de lugnt , o Kada ville att jag skulle me o dricka . Så vet inte vad jag ska göra riktigt . Men de lär ju märkas ! O nu är det påsklov också , fast de kommer inte bli så mycket till just lov direkt .. Ska fara runt i halva Sverige , och gå brevid inför mitt sommar-vik ! Men mycket kul o se fram emot , så de görs ingenting ;) Sen är de ju Elmia också .. Jaja , de där me o ta en dag i taget är inte riktigt min starka sida ;)

Imorrn åker jag till Danmark också förresten :D
Puss på er alla , o ha en bra helg *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0