...#3

Gårdagen: Förfest i Appelhester, hos Christian. Sen vidare in mot stan, senare Nävelsjö. Alldeles för mycket alkohol för min del. Kastade en spritflaska på Andreas bil, o va på jättedåligt humör. (Har jag fått höra nu i efterhand) Va hemma vid 23.00 o somna skitpackad är inte de mest lyckade!
Idag: Va uppe med tuppen vid 06.00 idag, o begav mig till Ullared! Köpte massa saker bla våffeljärn, påslakan, krukor, tavlor, glas, handdukar, elvisp, o mycket mycket mer! Kom hem precis, och ikväll blir det lugnt!

Är besviken.. De första man får höra efter gårdagen är rykten. O stämmer dom så kommer jag aldrig förlåta dig/er.. Då går mitt liv i spillror igen! Fan me att man inte kan få festa o ha kul, utan massa SKIT. Jävla alkolhol. De gör fan bara oreda..

Aja, ska packa ner alla saker i flyttlådor nu, o reda ut allt från igår.. Haft en kanondag idag iaf :)
Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

Håller med , spriten gör bara oreda, men hoppas du hade en rolig kväll igår iaf ! Och Hoppas allt löser sig för dig tjejen, rykten i den här stan är ju oftast inte sanna . Puss o kram *

2009-04-25 @ 22:09:12
Postat av: Isabelle

Jadå, den lilla tid jag va där ute va de jätteskoj. O dina skor väckte ha-begär ;) Redigt snygga! Hoppas du också hade kul! Pusss *

2009-04-25 @ 22:25:36
Postat av: Mickis

Haha , jo de är fina men de var då inte lätta o ha o göra med när man har alkohol i kroppen . Är helt blåslagen idag ! Haha . Puss

2009-04-26 @ 02:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0